reklama

Nelogická láska

Hľadám správne slová, ale namáham sa márne... Ten pocit je zvláštny. V hlave množstvo slov a ja nedokážem pospájať ani len jednu vetu. A je toho toľko, čo Ti chcem povedať...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Sedím nad knihami a zajtrama čaká skúška z Morfológie. Rozmýšľať nad tým, ako sa tvorí prváa druhá podoba neurčitkového kmeňa, sa mi akosi nechce. Myšlienky mám priTebe a je mi trochu smutno. Pravdupovediac nechápem, čo sa deje poslednédni. Priznávam, že som sa zamestnávala inými vecami a Ty si zatiaľ čakal,kedy sa zasa ozvem. A ja som si robila, čo som chcela. Niekedy som sispomenula, inokedy si Ťa vôbec nevšimla. A Ty si aj tak čakal...

Včera tomu bolo tiež tak,skúška, na ktorú sa mi vôbec nechcelo učiť a aj som to dosť zanedbala.Opäť som bola mimo a Ty si hľadal spôsoby, ako sa dotknúť môjho srdca. Stretnutie s milovanou osobou, krásne oblakya oranžovočervená „polárna žiara", ktorú na nich odrážalo zapadajúceslnko. Nočný výhľad na mesto a srdce, ktoré má pocit, že dostáva toho toľko, až sa od šťastia rozdvojí na dve polovice (to sa aj stalo) a musídať to šťastie ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A dnes? Celý deň rozmýšľamo láske a nechápem už vážne ničomu. Som šťastná a zároveňsmutná. Brat zmaturoval na samé jednotky, takisto aj kamaráti úspešne, zoskúšky áčko, ani neviem ako a... je toho veľa, veľmi veľa. Poslal si mi docesty človeka, cez ktorého ma učíš toľko vecí a to si tiež nezaslúžim. Stálečakám na facku za to, čo robím, za moju neveru...Ale nejak neprichádza.U teba žiadne ľudské zákony neplatia. Nerozumiem...

Necítim Ťa, ale viem, že si tu. Rozmaznávašma a všetko, čo sa deje ide úplne proti logike. Miluješ ma a takspoznávam, čo je to láska: niečo úplne iracionálne, nezaslúžené.
Nie je to cit, lebo to necítim,ale viem, že ma ľúbiš. Vidím to a žasnem. Neviem však, čo robiť. Túžim savrátiť opäť k Tebe. Prosím o odpustenie. Síce neviem, čo a akoďalej, ale... Ty to vieš. Ty viešvšetko.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Radšej už bežím späť ku knihám,hoci sa mi nechce. Vravíš mi, že sa nemám zamýšľať, ale žiť túto chvíľua milovať. A ja poslúcham :-) Budem sa snažiť.
Nezáleží, kto som ja, ale kým sipre mňa sám. Nie, to čo chcem robiť ja, ale čo chceš, Pane, Ty...

„Túžba po láske jeláska. A hľaď, už si zachránený, keď sa pokúšaš putovať láske naproti."(Exupéry)

Michaela Borovská

Michaela Borovská

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Len z Božej milosti som tým, čím som..." (1Kor 15;10) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaViera a zamysleniaZo životaRozprávky a básničkyTexty piesníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu