reklama

Dialóg

Červený plameň sviece nad bohostánkom... horí... s rozdielom, že tá „moja svieca“ nevie tak večne a vytrvalo horieť. Kľakám si a presne ako tá svieca, aj vo mne horí túžba. Modlím sa:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

„Neviem, čo robím zle, Pane, ale túžim ťa cítiť. Aspoň na chvíľku.“

(ticho)

„Viem, sú to moje hriechy, ktoré ma od Teba odďaľujú. To je asi to zlé. Prosím, odpusť mi...pomôž mi všetko dať preč.“

(ticho)

„Pane, túžim, Ťa aspoň počuť. Odpovedz mi a odhaľ mi pravdu o mne...“

(dlhé ticho)

„Pane, počuješ ma? Povedz mi niečo, aby si ma správne nasmeroval.“

(Môj hlas nájdeš v tichu a moje slová v Knihe ťa povedú.)

„Tak veľmi túžim byť v tvojej blízkosti.“

(Jeho úsmev.) (Dieťa moje, veď som 24 hodín denne každučkú sekundu tak blízko... stále k dispozícii.)

„Rád by som pocítil Tvoju lásku...“

(Úsmev.) ( Z lásky som za teba zomrel.)

„...a uzrieť aspoň malý lúč Tvojej krásy, to by ma iste posilnilo.“

(Keď sa ráno zobudíš a pozrieš na nebo, uvidíš... Každé moje stvorenie je odrazom Mňa.)

„Túžim ťa chváliť a oslavovať ťa.“

(Môj poklad, veď Ty si mojou slávou. Opatruj sa a chráň pre Mňa. Chváľ ma v svojom tele spôsobom, akým vieš.)

„A v srdci mám túžbu slúžiť a meniť celý svet.“

(Stačí, keď sa budeš snažiť nebyť nevrlý na rodičov.)

„Chcem svedčiť o Tebe a evanjelizovať.“

(Nežný úsmev.) (Menej hovor a viac konaj. Svedč svojím príkladom.)

„Som veľmi smädný...“

(Napi sa mojej Krvi.)

„...a hladný po Tebe, Bože.“

(Jedz moje Telo, ktoré ti každý deň obetujem.)


Dieťa, hoci som veľkým Bohom, som zároveň Bohom maličkých vecí, ukrytý v každodenných detailoch, ktoré tvoria veľkú mozaiku mojej Vôle a Slávy.
Som súčasťou tvojho dychu, tlkotu srdca, každého tvojho pohybu...

Snaž sa žiť svoj život s očami, ušami,... srdcom otvoreným dokorán. Len tak ma nájdeš...

Michaela Borovská

Michaela Borovská

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Len z Božej milosti som tým, čím som..." (1Kor 15;10) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaViera a zamysleniaZo životaRozprávky a básničkyTexty piesníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu