reklama

Poklad

Nový deň... držím v dlaniach tak krehký poklad, Tak krásny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pohľad

heart
heart 


na nebo a v rukách svet.
Vložil mi do rúk
nádej,
radosť,
kvet... Teba.

Je na mne,
či ho zasadím.
Priznávam, nemám síl
starať sa o jeho šťastie.
Je len na mne,
či sa tomu chcem učiť,
či si ho chcem vážiť...

Je len na mne,
či otvorím dlane a pery,
či sa napijem z Rieky.
Je len na mne,
či vydržím ostrie tŕnia
bodajúce do môjho „ja“.

Mám možnosť
rásť osamote,
alebo odumrieť životu.

Je len na mne,
čo si zvolím,
...život alebo smrť?

Môžem letieť a zároveň
uvrhnúť sny do priepasti,
môžem zotrvať v Tvojom náručí
alebo odhodiť kúsok srdca,
spochybniť všetko.
Je to len na mne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že nie si len sen
a preto prosím
o živú vodu,
o Tvoju vášeň.

Možno prišla,
možno len príde
ďalšia púšť...

Priprav ma,
daj mi síl, Pane.
Chcem sa starať o to,
čo si mi zveril
i keď možností je veľa.

Vlasy plné rozpáleného piesku.
Žíznim...
Nenechávaj ma osamote,
nenechávaj ma prežívať.
Chcem znova odumierať,
túžim opäť klíčiť.

"Láska nie je len niečim spontánnym a inštinktívnym: je to rozhodnutie, ktoré treba neustále potvrdzovať." (Ján Pavol II.)

"Že je lásku možné stretnúť je iba ilúzia, pretože láske je potrebné sa učiť." (Exupéry)

 Venované I a F.

Michaela Borovská

Michaela Borovská

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Len z Božej milosti som tým, čím som..." (1Kor 15;10) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaViera a zamysleniaZo životaRozprávky a básničkyTexty piesníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu