reklama

Vypínač

Stláčam vypínač... Svetlo, čo svieti na moje cesty nikdy nesfúkne, nedotlie mi v dlani.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Iba ja vypínam
samú seba
a teplo Dlaní drží ma,
hoci dočasne tápem v tmách.

Na koniec cesty
nedosiahnem
sama
ťahaná iba pocitmi.

Vôkol samý paradox.
Na stenách tunela vypínače
a zároveň chodiace žeravé pochodne.

Vietor sviecu ľahko sfúkne,
ale Slnko odoláva.
Ostáva vôľa ísť ďalej
a viera, že sa raz vyjasní.

Michaela Borovská

Michaela Borovská

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Len z Božej milosti som tým, čím som..." (1Kor 15;10) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaViera a zamysleniaZo životaRozprávky a básničkyTexty piesníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu