reklama

Dno

Má úplne všetko, má Teba a predsa je nepokojná, sklonená, zronená... Tvár.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Držím ju v dlaniach,
vosk sa roztápa.
Oslabené srdce na dne kaluže.
Hľadáš ho,
hľadáš ma...

Chcem a predsa
neviem
povedať „nie“.
A je to opäť tu...
Zmanipulovaná.
Spútaná.
Zahanbená.

Akokoľvek som ďaleko
viem, že je to relatívne.
Si večný.
Čakáš s krížom
v rozpätí objatia.

Nie je to nepokoj,
ale prirodzená túžba
a výzva...
Bojím sa chodiť po hladine.

Prílišná krehkosť
všetko triešti
a pokoj uniká.
Kameň brúsi kameň.
...liečivá bolesť...

Zatvorená rana, otvorená dlaň,
otvorené nebo.
Je čas vystúpiť z člna
a hodiť sa do Tvojich hlbín.

Daj mi silu, hovorím „áno“...

Michaela Borovská

Michaela Borovská

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Len z Božej milosti som tým, čím som..." (1Kor 15;10) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaViera a zamysleniaZo životaRozprávky a básničkyTexty piesníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu