reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Borovská

Michaela Borovská

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  3x

"Len z Božej milosti som tým, čím som..." (1Kor 15;10) Zoznam autorových rubrík:  PoéziaViera a zamysleniaZo životaRozprávky a básničkyTexty piesníSúkromnéNezaradené

reklama

Poézia

Poklad

Michaela Borovská

Poklad

Nový deň... držím v dlaniach tak krehký poklad, Tak krásny.

  • 5. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 727x
  • 1
Vypínač

Michaela Borovská

Vypínač

Stláčam vypínač... Svetlo, čo svieti na moje cesty nikdy nesfúkne, nedotlie mi v dlani.

  • 17. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 602x
  • 0
Dno

Michaela Borovská

Dno

Má úplne všetko, má Teba a predsa je nepokojná, sklonená, zronená... Tvár.

  • 14. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 637x
  • 0
Prvý a posledný

Michaela Borovská

Prvý a posledný

Započatá cesta a ja kráčam. Neustále...znova a znova. Naboso po tŕňoch, kvitnú.

  • 4. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 718x
  • 0
Ezer kenegdo

Michaela Borovská

Ezer kenegdo

Nádoba, ktorá bola prázdna, teraz hojne preteká. Ty si tá Plnosť a ja som nádobou.

  • 10. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 981x
  • 1
reklama
Opäť voľná

Michaela Borovská

Opäť voľná

Som tu. Dnes. Pre Teba. A ďakujem, ďakujem... nestačím ďakovať.

  • 1. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 819x
  • 3
Bez slov

Michaela Borovská

Bez slov

Si ako vietor v mojich myšlienkach. Jemná búrka, ktorú cítim na čele. Hravý bod varu.

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 641x
  • 0
Neočakávaný

Michaela Borovská

Neočakávaný

Stratila som vieru, že raz tmavou oponou srdca prenikne jasný lúč, že rany, čo uzavreli cesty, raz nájde niekto, kto dostane kľúč. Možno raz, ale nie hneď...

  • 19. máj 2007
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 636x
  • 0
Preč

Michaela Borovská

Preč

Kam sa ukryť pred svojimi slzami, pred pichľavou bolesťou, tupým nárazom,...

  • 13. máj 2007
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 680x
  • 0
Smädná

Michaela Borovská

Smädná

Vyschnutá studňa, ktorej dno nemá hĺbku. Vyprahnutá...

  • 7. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Predtucha

Michaela Borovská

Predtucha

Utláčaná krehkosť v mojej dlani úzkostlivo túži uniknúť. Scenáre budúcich rozvalín duše prebleskli tmavou uličkou samoty.

  • 22. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pád

Michaela Borovská

Pád

Túžim... padať a čakať, kým ma niekto chytí. Túžim plakať a čakať, kým ma niekto utíši. Ty to robíš vždy...

  • 21. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Kto si?

Michaela Borovská

Kto si?

Pramene poznania odhalia veľa a zároveň tak málo. Nazerám do ich hlbín, necítim však nič.

  • 20. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Boj lásky

Michaela Borovská

Boj lásky

Istota idylických dní. Dávaš ju a vzápätí berieš. Ostalo boľavé prázdno. Dočasná vzdialenosť.

  • 17. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Otázka

Michaela Borovská

Otázka

Labyrint možností preplieta strach. Hlavou mi víri nespočetné množstvo otázok. Pochybnosti - tie na prach ľahko rozdrvíš...

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Zranená

Michaela Borovská

Zranená

Doráňaná tŕním vrývajúcim sa do komôr a predsiení srdca, ktoré stále túži biť, len nevie ešte pre koho má.

  • 27. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Náhoda

Michaela Borovská

Náhoda

Náhodou sa na vyschnutej púšti zaleskla rosa a náhodou vzbĺkla zápalka vo vlhkej tráve...

  • 23. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Búrka

Michaela Borovská

Búrka

Na viečka padá prach. Mieša sa s dažďom. Prestávam vidieť...

  • 21. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Odpusť mi to

Michaela Borovská

Odpusť mi to

Nechal som Ťa tu len tak, opustil, čo som mal rád. Našiel som iné šťastie, už neviem povedať nie.

  • 15. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Slzy

Michaela Borovská

Slzy

Dážď sa hlboko do zeme vpíja, moje vnútro búri sa. Slzy skryté pod povrchom a ja neviem prečo trápim sa...

  • 10. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu